19.

Idag är en bra dag! Började dagen med fukost och sedan träning på Friskis och svettis. Hoppas nu på träningsvärk i morgon så man vet om man kämpat eller inte, för det har jag verkligen! Efter träningen träffade jag sötaste Emma och vi tog en fika på Condeco, gött med mat efter träningen :D Tog oss en shoppingtur i stan med, detta hittade jag på stan :)

I kväll blir det kören, ska bli riktigt kul att börja med nya sånger för allhelgona helgen, riktigt fin och mysig konsert brukar det vara! I morgon blir det att jobba igen, 8-15 och sedan ut på en promenad med Hanna :D






Kyssar <3

Kommentarer
Postat av: Emma

supermys att träffa dig :) och jag är lite sugen på att köpa ögonskuggor ja me, sjuktbilligt! :)

2010-10-19 @ 17:48:18
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0