26.10.10

I morgon ska jag till paradiset. I morgon ska jag till stället där jag kan vara mig själv. Där jag kan andas och skratta. I morgon ska jag till mitt andra hem. I morgon ska jag till min avstressnings plats. I morgon ska jag pussa på min älsklings Polly så mycket att hon tycker att jag är jobbig, för gud vad jag saknar henne.

Kommer bli en lugn onsdag, träning med pappa och sedan bara slappa. Långpromenad med Polly och popcorn vid tv:n. Sätta på sig raggarsockarna och mysa under en härlig filt.

Ska nog ta med mig kära kamera med, och fota lite. Känns bra när man får en stund över och bara kunna fota i lugn och ro. Kanske ska skaffa mig några kompisar? Hmm.. Får fundera på detta. Har bott där i över 7 år nu, och känner inga! Hahah :P



Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0