Ambulansflört

Då har man jobbat igen, men aldrig blir det som man tänkt sig. Fick åka in med ambulansen till Östra med tjejen som jag är personlig assistent åt, fick jobba över och avboka ledsagningen, allt på samma gång. Nu hoppas jag bara att jag får betalt för de två timmarna jag jobbade över, men det vet man aldrig.

I ambulansen fick jag och den andra personlen sitta fram med en ambulassjukvårdare och han som satt bak sa det när vi fick av till den kille som satt med oss där fram - Nu är du skylldig mig en lunch när båda tjejerna satt med dig där fram. Lite konstigt ställe och tillfälle att flörta, men jaja bara kul :)

Skrev ju att jag var ledig på onsdag men icke länge, ska på kurs för att få ge medicin så blev ingen helt ledig dag, men jajaj kan få bra att då de med, så man kan jobba ensam och ta morgonpassen.

Någon som är bra på massage får gärna komma hit, har så grymt ont i ryggen så jag avlider snart. Bara att ringa, kan bjuda på varm choklad :)

Kyssar <3

Kommentarer
Postat av: keela

åh, tack så jättemycket! vad himla glad jag blir :):)

2010-10-11 @ 22:20:32
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0