Bilder från min mini-shoppningrunda ^^

Kom precis hem från kören med en sprängade huvudvärk, tror att det var ljuset i kyrkan som gjorde att man kisade med ögonen och då fick huvudvärk, men fy inte alls kul. Så nu bara jag väntar på att Ipren som jag stoppade i mig ska fungera. På söndag är det konsert och då ska allt vara klart, hem och plugga på texterna känner jag, svårt att kunna så många utantill..

Lägger upp lite bilder från min shoppning förut, hann ju med en kort efter jag vart med Hanna :)



Prickig tunika från H&M, 99 kr





Rosa halsduk från Monki, 150 kr



Röd och svart tröja med puffärm från H&M, 99 kr/styck

Kyssar <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Gaah, så himla snygg! Fina saker du köpt, ja måste me köpa mej en stor mysig halsduk :)

2010-10-06 @ 11:05:51
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0