Bröllop!

Bröllop! En av mina bästa kompisar, Sofia Edvardsson ska gifta sig! Detta har jag väntat på nu i massa år men nu ska det bli verklightet :D 4 Juni står hon där vacker som inget innan och ska bli fru till Johan. Det är magiskt men samtidigt fantastiskt kul :D Jag ska vara brudtärna, sikken ära men är så taggad för att göra en bra möhippa och bröllop och att min brud ska ha den bästa dagen i hennes liv, det är min uppgift och det känns jättekul :D Puss på er, önskar er all lycka i framtiden (tuvär för min dras med mig men hoppas ni överlever^^)

Idag blir det kalas med mammas goda morotstårta och smörgåstårta, mums :D Sen i kväll ska jag och Mathilda ut och DANSA :D Kommer bli Awesome <3

Men nu ska jag dra, Kyssar <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aw va roligt :D ! vill också :( haha

2010-10-02 @ 10:57:49
URL: http://sandragrosfjeld.blogg.se/
Postat av: Emma

ååååh så himla roligt! :) gud va kul att du får va brudtärna!!!!!! :D

2010-10-02 @ 18:42:18
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0