Kanelbullensdag utan bulle...

Kanelbullensdag idag och ingen kanelbulle till mig :( De va slut på cafet så blev en annan bulle, med en vaniljplupp på :P Ganska gott det med ;)

Idag har varit en bra dag, vaknade ganska tidigt, vid 10 och började med att städa mitt rum, så nu skiner det så fint :D Sedan har jag jobbat som ledsagare åt en tjej. Det är verkligen hur bra som hellst att vara ledsagare, får timmlön plus att dom betalar fika/mat och aktivitet, så vill vi gå på bio så betalar lundby det, toppen tycker jag :D

Min bästa Hanna ska flytta hem igen. Hon har ni bott i Jönköpning nu inågon månad men trivs inte där och saknar Göteborg, aa det kan man ju förstå, jag bor ju i Göteborg ;) Saknar henne, ta en promenad i Tuve och köpa godis det är lixom våran grej <3

Kyssar <3


Sötaste Hanna :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0