Läger med scouterna :)

Åh, då är man hemma efter en extremt härlig helg. Har varit på scoutläger med barnen där jag är ledare, det har varit spår och aktiviteter nästa hela tiden, inte undra på att man är trött nu. Men har varit ett grymt läger så det har varit en positiv tröttnad.

Kvällen avslutades med att vi i Glöstorpskören sjöng en konsert med Jazz och gospel i en fullsatt kyrka. Väldigt kul och vackert, men nu är jag helt slut. Ska nog lägga mig, läsa en kvart i min bok och sedan sova, gud så underbart det låter, Lets do it!

I morgon blir det jobb, 10-19 typ. Ska både vara personlig assistent och ledagare, två pass :)

Kyssar från en vääldigt trött Emma <3


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: det tycker jag låter som en jättebra idé! Puss<3

2010-10-11 @ 10:19:17
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0