Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump

Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump

Som ni ser på bilden har jag haft ett väldigt jobbig jobb idag, tittat på Pippi och käkat godis, plus att man får lön, aa ganska okej :D

I morgon ska jag träna, ska bli skönt att få släppa loss med lite gympa med grym musik :D Efter träningen ska jag träffa sötaste Emma och fika med henne, kan jag vara värd efter ett träningspass :) På kvällen blir det kören som vanligt på tisdagar. Kommer bli en underbar dag i morgon, det känner jag på mig.

GodnattKyssar <3



Kommentarer
Postat av: Emma

haha, världens bästa jobb dag kanske? :)

2010-10-19 @ 10:54:43
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0