Snabb-shopping-runda

Kär? Vadå kär? Måste man ha pirr i magen för att vara kär? Kär kan vara olika för alla, men hur ska jag då veta. Veta, måste jag veta? Kan jag inte gå utan att veta, se hur det blir? Kär? Kyssar? Kyssar som får en att flyga av lycka. Kyssar med tunga och utan tunga. Kyssar som man kan hålla på med hela dagen. Kär?

Att vara scoutledare är ett heltidsjobb och det ska gudarna veta, hahha men det är väldigt roligt också, och det ska gudarna veta det med. Jag menar, om man inte gjort det för att det är roligt kan man ju lika väl sluta med en gång. Till helgen blir det läger med mina barn, jag, Carro och Cecilia ska ha vårt första läger tillsammans och jag tror att det kommer bli awesome :D Eller vadå tror, jag vet!

Idag var jag och mamma på en snabb-shoppning-runda i stan, för jag var tvungen att köpa en massa saker men hade liite tid men lite hann vi allt med. Blev två nya bh:ar, ett par leggings och ett par nya skor. Skorna är jag supernöjd med, vad tycker ni? Men nu saknas det en tunika och ny ögonskugga, någon som har tips? :D

I morgon ska jag vara ledsagare åt en tjej för första gången, ska bli spännande och väldigt roligt. Men ska inte träffa henne fören på eftermiddagen så jag tar nog en sovmorgon och städar mitt rum på morgonen, Toppen Emma :D

Kyssar <3


Min nya sko från Dinsko :)



Kommentarer
Postat av: Emma

åh dom skorna har jag me tittat på, supersnygga!

2010-10-04 @ 14:23:53
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0