13.

Vaknar. känner kylan utanför täcket. snoozar. vill inte gå upp. snoozar. tänker vad jag ska ha på mig idag. snoozar. stänger av alarmet. går till köket. ljuset sticker i ögonen och vill mest av allt gå och lägga mig igen.

En ny arbetsdag har man framör sig, dock inte så lång som tur är men innebär ändå ingen sovmorgon. Idag blir det först jobb, sedan en kurs om medicin till 15 ovh sedan träffa Sofia i stan för en promenad och ett glas vin, ska bli mysigt och behövligt! I vanliga fall brukar ju onsdag vara vändpunkten på veckan, men inte för mig, jag ska ju jobba hela helgen.

Efter jobbet som slutar vid 15 blir det after work med bästa Sofia :D Vi har inte träffats på evigheter känns det som och eftersom att jag jobbar så mycket kan jag inte bara sitta hemma och glo på tv, då kommer jag gå under.

Det är så grymt kallt idag, minusgrader när man gick ut genom dörren och trodde jag skulle frysa fast i asfalten, men det gick bra, kom loss igen. Hade fliströja och detta snygga hårband som jag hittade på Ginatricot för 79 kr, visst är den söt? Riktigt skön och go nu när det börjar bli lite kallare på morgonen.



Kyssar i kylan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0