Reklam i min blogg

REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM-REKLAM

Jag gör ju som ni kanske märkt pärlplattesmycken i alla olika former och färger som jag säljer! Om ni tycker om mina smycken är ni välkomna att beställa erat smycke, som ni vill ha det. Örhänge, halsband eller varför inte en nyckelring? Har ni egna förslag är jag öppen för det med såklart! Maila mig på [email protected] så ska jag kunna lösa det mesta :D Bra som present till dina kompisar eller till dig själv! Säljer även mina smycken på Prickig katt, en butik i stan :)

Nyckelring: 35 kr

Örhängen: 50 kr

Halsband: 65 kr

Plus frakt om jag behöver skicka det på posten, 10 kr.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0