Har ni hört talas om världens bästa författare?

Har ni hört talas om världens bästa författare? Har nu inte det har ni missat något. Hon heter i alla fall Katarina Von Bredow och har skrivit massor med bra ungdomsböcker som riktar sig mest till tjejer skulle jag väll tänka mig. Just nu läser jag, Bara inte du. Lånade den av Matilda i fredags och började läsa den igår, och kan inte lägga ifrån mig den, har redan läst 103 sidor. Hon har även skrivit Syskonkärlek, Knappt lovlig, Som om ingenting, Hur kär får man bli?, Expert på att rodna, Räcker det om jag älskar dig? och Som jag vill vara. Har läst alla och älskar dem lika mycket! Bara inte du, som är hennes senaste bok verkar väldigt bra den med. Hon skriver om kärlek och om förbjuden kärlek. Syskonkärlek, kärlek till sin kompis pappa, kärlek till sin kompis pojkvän och kärlek till sin lärare. Tuvär så har jag inte alla böcker än, men när jag ska läsa om böckerna, då ska jag köpa alla så jag har dom i min bokhylla :)

Så nästa gång ni ska köpa en bok, köp en bok som Katarina har skrivit. Ni kommer inte ånga er :D





Kyssar <3


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha jag skrev ju att de va gråa, men att de fanns ljusrosa oxå :)



Älskar alla hennes böcker!! Speciell syskonkärlek :)

2010-10-07 @ 10:02:05
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0