Rik.

Vill spy. Sprängas i bitar eller kanske gå ner i jorden? Vad sägs om att vrida kroppen ut och in eller kanske byta kropp? I Bland blir livet för mycket och då måste man stanna upp, stanna upp och tänka Vad gör du nu Emma? Är detta livet? Stanna upp, ta ett djupt andetag och tänka. Leva, man lever nu och inte bara planera att leva i framtiden. Det tror jag är jätte viktigt! Jag älskar att ha mycket att göra, det är så jag lever och tycker om det. Men ibland kan även det bli för mycket och då måste man stanna upp. Lyssna lite på musik, dansa eller bara vila i 10 sek, titta på sig själv utifrån och fundera på om detta är värt de.

I helgen ska jag på läger med mina scoutbarn :D Ska bli jätte kul ! Första lägret som ledare och känner mig peppad till tusen. Ska verkligen bli kul och tror att barnen med kommer att ha det! Vi kommer att ha ett ganska soft läger men ändå man får verkligen känna på att vara scout, sova ute och laga mat ute, äta ute :D Åhh länktar till tystnaden i skogen där man kan sitta och bara vänta på att barnen ska komma förbi på kontroll :)

Vill bara säga det att jag har fantastiska vänner! Verkligen otroliga som bryr sig om mig och tar hand om mig. Jag älskar er, fast det hoppas jag redan att ni vet ;) Ni är mitt liv och ingen kan ta er ifrån mig, så ni är fast ;) Ni är bäst <3 Rik på fina vänner :)

Kyssar <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du va? jag saknar skolan ibland för nu får jag inte träffa dej alls lika ofta längre :( jag tycker vi ska ses så fort du har tid :)<3

2010-10-08 @ 09:18:53
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0