100% STOLT SOUT

Jobb, jobb och jobb och jaa det är ganska härligt faktiskt :D Jobbar ju som vikarie i lundby inom funktionshindrade så får åka runt till många olika ställen!

Idag är det den 21 sep och idag ska jag visa att jag är scout lite extra, så nu gör jag det :D Tuvär hade jag ingen möjlighet att ha på mig min otroligt snygga scoutskjorta på jobbet med på facebook syns det idag att jag är en stolt scout!

Har en fråga till mina läsare, hur vill ni ha era kyssar? Hårda, sugande och tuffa eller mjuka och försiktiga? Finns det något som gör era kyssar bättre som om man har en godis i munnen eller kanske borstat tänderna innan? Kanske gillar ni den med läppstift på, eller filmjölk på hela överläppen? Med smak av kyssar <3

I morgon ska jag jobba och sedan ska jag på möte! Kommer ni ihåg när man va lite och sa att man skulle på möte, man skulle ju självklart inte de men det var lixom en vuxen grej på något sätt, nu förstår jag inte riktigt på det men jajja. Jaa som sagt i morgon ska jag på möte och kanske bli ledsagare till en tjej, är jätte spänd och hoppas verkligen det klickar mellan oss, annars funkar det ju inte. Gå på bio, fika och bara gör en massa roliga saker, passar mig! :D

Igår som jag skrev i bloggen var jag på restaurang med Alex som fyllde 18! Vi va på Amazing Thai som ligger ovanför Parken, (mellan heden och valand) och gud så god mat :D Buffe med glass till efterrätt, mums säger jag :D Efter parken gick vi till ett annat ställe och tog oss en drink, riktigt mysigt :)
 
Kyssar i massor :D <3





Tröja från H&M och egendesignat halsband, vill ni beställa, bara att höra av sig!! Har massa olika figurer och former :)


Kommentarer
Postat av: Matilda Engström

Nä ååååh va jag älskar tröjan!!

2010-09-25 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0