Hittat min eviga kärlek <3

Tror jag blivit kär, har haft många kärlekar men nu tror jag att jag hittat den eviga kärleken. En kärlek som är besvarad och härlig! Jag har blivit kär i min egengjorda guacamole, så sjukt gott när man doppar tortilla chips i, åhh jag dör av lycka. Blandar mosad avocado med gräddfil/fet yoghurt. Idag köpte jag fel så det blev creme fresh men det gick bra det med. Blandar i salt, citronpeppar och pressad vitlök, kanske inget om man ska kyssas efteråt med den goda andedräkten men så värt det. Ni moste prova och sedan raportera till mig vad ni tyckte, lovar ni? :D

Idag har det varit en stressad och tuff dag men jag överlevde, och det man inte dör av gör en starkare! Mycket scouter denna veckan 4 helger men det är samtidigt roligt och är så glad att jag jobbar och inte går i skolan, slippa alla läxor och prov som man måste plugga till, så underbart. Bara gå till jobbet, prestera och sedan sluta och släppa det där, inte behöva tänka på de mer.

Börjar jobba 9 i morgon till 15, så skönt med en kort dag och en timmes sovmorgon, lyx :D Godnatt på er <3

Kyssar <3







Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va gott det ser ut :o <3

2010-09-28 @ 22:31:20
URL: http://sandragrosfjeld.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det var supergott och hela familjen uppskattade det! Tack!! =)

2010-09-29 @ 11:40:24
URL: http://madgicbelivix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0