Just the way you are <3

På bussen sitter alltid Emma med radio i hörlurarna, hon tycker om det för att då tänker hon inte på en massa andra saker typ som att bli åksjuk. Men igår så stannade hennes värld upp när hon hörde världens finaste låt på radion. Hon visste inte vilken de va, för det vet hon aldrig men hon visste att den va grymt fin. Idag så hörde hon låten igen och nu vet hon vilken de är, och den är så bra tycker hon. Just the way you are heter den och det är just nu världens finaste låt <3 Om någon kille skulle sjunga denna för henne skulle hon ju typ dö! Gåshud, oh ja <3

Idag har jag träffat Världens bästa Mathilda och Anton för en fika på stan :D Mysigt värre! Mathilda tycker att jag ska skriva med om henne i bloggen, så får väll kanske ha ett helt inlägg bara om Mathilda, funderar på dettaa!

Efter fikan så drog jag till jobbet, men ingen var där. Då har jag fått fel information av min chef vart jag ska möta upp min brukare, så det var bara att ha spårvagnen och skynda sig till de rätta stället, ibland får man verkligen ställa om sig och det är fort. meen.. så tur va så hade jag värlens godaste lunch med mig, Taco, så det blev en toppendag ändå!

I morgon är jag ledig, jaa visst låter det underbart :D Om dom nu inte ringer mig i morgon halv 7 och frågar om jag kan jobba, men just nu kan jag njuta iaf ! Tar väll en sovmorgon, god frukost, promenad och sedan ska man hem till Alex och förfesta :D <3

Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0