Pannkaksfrukost <3

Vaknade. Gick upp och hämtade min morgonrock. Tittade lite på facebook. Letade efter ett bra recept på pannkakor. Stekte pannkakor, lycka <3 När jag sover över hos Sofia som händer i bland, så ibland får man pannkakor till frukost och det är bara så gott, men idag så sov jag ju hemma så fick göra egna, men det gick bra, stolt :)

Efter en underbar pannkaksfrukost blev det fotografering, älskar verkligen att fotografera och exprmentera med kameran, det är roligt :)

Idag fyller världens bästa Alex år :D Idag ska vi på restaurang och käka god mat och på fredag blir det krogen för att fira :) Träffade Alex för typ 2.5 år sedan när han bjöd upp mig på buggkursen. Veckan efter fick jag hans msn och på den vägen är det! Vi har många intressen tillsammans killar, skratta, kakor, musik, does your mother know men framförallt är det att bugga :D

Här kommer några bilder från morgonens fotoshooot :D


















Kyssar på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0