Positiva dagen!

Fy fan vad kallt det var i morse, och trött var jag, inga kläder att ha på sig och osten var smulig, eller vänta lite nu Idag är det faktiskt positiva dagen så det var uppfriskande luft i morse, skönt att stå nära folk på bussen, jag slapp iaf frysa, jag har jobbat idag vilket betyder pengar och åt precis en väldigt god kladdkaksmuffins med marabou polka i! Min tro i livet är att genom att le och tänka positivt blir man också bli glad, man börjar tänka postivt och kanske kan få någon annan på gott humör med ett leende i den uppfriskande (skit kalla så man nästan dog) luften.

I kväll blir det scouter, som alla andra kvällar denna veckan känns det men det ska bli massa roligt! Vi ska prata om hur man ska klä sig och hur man packar på läger, för nästa helg så sticker vi på läger i Västerlanda :D Jag ska klä mig som man inte ska, foppa tofflor och inga praktiska kläder alls medans caroline ska vara exemlariskt klädd, som vi brukar köra när vi har detta mötet, vi är ju gamla veteraner i sammanhanget ;)

Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0