Pussdagen!

Pussdagen , idag 29/9, visste ni de? Läste det i en blogg att det var pussdagen idag, hon hade hört det på radion. Kanske något dom kommit på men visst var det en trevlig ide, tycker iaf jag! Undra hur många pussar jag kommer få idag^^

Idag är det onsdag och det betyder att det snart är helg igen, underbart tycker jag :D Trevligt att jobba med, men skönt att få sova ut med en sovmorgon och att träffa kompisar :) Fick en massa tider idag att jobba de närmaste veckorna, så det känns skönt!

Kände ni kylan i morse, innan jag gick ut genom dörren tänkte jag att okej emma, det kommer vara kallt ute och du kommer att känna det men nu ler vi så känns det bättre. Så jag öpnnade dörren och som jag hade tänk innna, det var svinkallt men jag log och det känndes några grader varmare, med ett leende klarar man allt! Det finns inget bra eller dåligt väder. Jag kan välja hur jag ska reagera på det!

Vissa saknar man mer och vissa saknar man mindre, så är livet men jag saknar mina kossor som antagligen är bajs för längesedan men sötare varelser finns det inte, så här kommer lite bilder :)

Kalla men mysiga kyssar <3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0