Taco <3

Men gud vad gott det är med Taco! Det va typ mega bajta längesedan vi åt det och har saknat det ordentligt :D Gjorde en supergod guacemole med, om det nu stavas så ^^ Advocado, gräddfil, salt, citronpeppar och viltök, åhh så gott! Kommer igår när man va yngre och det var nytt, och man åt det hos någon kompis och det va ju jättegott, så började man ha det heela tiden, det är ju gott så varför inte men efter ett tag så tröttar man kanske en aning.

Idag har jag i alla fall jobbat och träffat en tjej som jag ska vara ledsagare för, en toppendag helt enkelt :D Känns så grymt kul att få lite jobb nu, gå brevidgång på många olika ställen så man jobba mycket som vikarie. Alla är så trevliga och snälla så har verkligen kommit till rätt platser. Förhoppningsvis om ingen ringer så är jag ledig på fredag, ganska skönt faktiskt, speciellt när man jobbar till 21.30 i morgon, någon som vill följa mig i mörkret hem i morgon föresten? (A) ^^

Vill bara säga att jag har världens underbaraste vänner, kan inte riktigt förstå detta men så är det iaf! Har så många trevliga, snälla, snygga, omtänksamma, sociala och fantastiska vänner. Är du min vän, ta åt dig! Jaa dig, jaa jag pratar med dig!

Jag har börjat med en grej, om den är olönsamm vet jag inte men iaf något som jag tänkt på länge! Köper en lott varje söndag, vinner jag så lägger jag den i min kallender så ska jag ta ut alla pengar sedan på nyårsafton :D Kan ju vinna riktigt mycket, eller så förlorar jag på det, man vet aldrig. Men jag säger alltid att jag aldrig vinner på lotter, men det är ju för att jag aldrig köper några, så nu ska jag bli miljönär. Vill du kyssa mig då?

Saknar min Polly, min älskling <3 Vet inte när jag ska hinna åka till pappa, skulle vara så skönt att ta en vecka ledigt och åka till pappa och vila och pussa på polly :D Men vi får väll se, någon helg har jag väll ledig ;)

Kyssar <3









Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack :) haha jaa, så nu e vi lika snygga!

De finns zumba på sportlife, där jag ska träna de :)



Yamyam, tacos är nog min favoritmaaat!

2010-09-23 @ 09:40:26
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0