Fiskorven Mathilda <3

Vi skulle vara i samma patrull, i en hel vecka, men vem va hon? Frida sa att vi kommer gilla varandra och det hade hon ju rätt om. Vi skulle dela rum under hela lägret och hon skulle bli mitt bollplank när det va jobbigt. Men faan vad rätt Frida hade! Vi hade grymt kul och hittade verkligen varandra under den veckan. Vi hade våra egna knep med uppfostran och vi gillade båda att dansa :) Efter lägret så träffades vi några gånger, på stan och så men sedan så berättade hon om Åsundsholmslägret som hon skulle på och självklart ville jag följa med! Hon blev min patrullledare och vaknade upp bredvid henne i två veckor. En tjej i mössa och ruffsigt hår som jag vaknade upp brdevid varje morgon. Efter ett tag blev det oftare vi träffade varandra och nu är det nästan varje vecka. Om det inte är krogen eller en fika så är det massor med sms och telefonsamtal. En tjej som jag verkligen gillar att umgås med, hennes underbara charm gör alla knäsvaga. Hon ÄLSKAR alla låtar på radion och gillar turkost. Hon är söt och alltid på bra humör, dock kan hon lura en att hon är sur men kommer oftast på henne. Hon gillar att fika med mig och dricka chailatte. Hon gillar thai buffe i stan och glass efter. Hon heter Mathilda Lundin, hon är min bästa vän och jag älskar henne väldigt mycket <3<3 Fiskorv på dig!













Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0