Matilda 18 år :D

Jaa här sitter jag i min ensamhet dricker varm choklad och mina kompisar är och festar, men jag ska jobba i morgon så känns som att man vill vara pigg om man ska jobba 10-22. Men det kommer fler gånger, nu är vi positiva Emma :D

Efter jobbet i morgon ska jag hem till Matilda som fyller 18 i morgon, nu är det bara Eleonor kvar sen är alla i det gamla gänget från Gunnestorp 18 år och då blir det krogen tjejer ;) Underbart :D Men i alla fall så ska jag hem till Matilda efter jobbet, blir ju bara en kort stund med ändå kul att säga grattis och ge alla en kram, kan behövas efter 12 timmars hårt slitande arbete!

Tänker tillbaka till balen och studenten, fy fan vad vi hade roligt :D Studenten är en av det bästa dagarna i mitt liv, började med champangefrukost hemma hos tessan med jordgubbar, sedan till skolan prata med lärarna och gråta lite ^^, sen studentlunch med väärldens väntan, sedan samlas innan man sprang ut, sedan sprang vi ut, sikken kännsla :D Sedan var det studentfirande hemma hos mig med mina kompisar och familj och sedan Park lane på kvällen, du förstår vad vi hade roligt! Fantastisk dag med många minnen för livet <3

Kyssar :)












Foto: Klara Skog (bilden ovan)


Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa / Sweetnothing

Hej! Vad roligt att du är med och tävlar. Men nu har vi omstrukturerat tävlingen. Titta in på det här inlägget för att läsa mer! Kram

http://blogg.veckorevyn.com/sweetnothing/2010/09/30/andrade-planer-ang-tavlingen/#respond

2010-09-30 @ 22:21:56
URL: http://blogg.veckorevyn.com/sweetnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0