Stammbyte med snyggingar

Jahaa då börjar helvetet. I två månader ska vi vara utan vatten och badrum och behöva gå ut för att få gå på toa. Men detta ska jag klara, åtminstånde är det snygga hantverkare så får väll se de lite positivt!

Tränad och ny sjungd (??) i alla fall, de är härligt. Har tränat på Curves nu i mer än två månader, 3 ggr i veckan och det är helt underbart :D Har änligen kommit igång och det känns jävligt gött!

Här kommer två bilder på där jag är påskkärring på gymmet och är med och tävlar i en tävling! Väldigt varmt att träna i påskkläder btw!

Kyss <3




Kommentarer
Postat av: christina

Hej! Du ser riktigt fräsch ut på fotona!! :-) Hur går det med studierna? Bra hoppas jag! Vill berätta att jag har gett ut en bok om min utbrändhetsprocess. Den heter "Himmel och Pannkaka! - Socialsekreteraren som gick in i väggen".

Jag ger ut den på ett förlag på internet (Recito),i liten upplaga 100 ex. Om du vill läsa mer om innehållet kan du gå in via länken nedan. Ha det gott!! Christina Ahl

http://www.litenupplaga.se/771

2011-05-04 @ 19:47:12
URL: http://christinaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0