Brev.

Jasså där sitter du, med dina långa naglar och ditt glutenfria bröd i handen och tittar ut över havet, fast som är täckt av is nu, härligt? Själv som man sitter hemma i sin fula gröna t-shirt och ska snart sova. Nu tänker du att, hmm är det mig hon skriver om, och när du läser detta samtidigt så kommer du le, och le mer när du ser att det står de med. Nee nu blev det förvirrande, som jag är vanligtvis, du kanske är van?

DU är ialla fall en väldigt bra vän till mig, och tycker inte om när du är på landet och lämnar mig kvar här, vad ska jag hitta på en fredagskväll utan min chokelääde kompis, sitta med mamma och titta på lets dance? Inte samma grej förstår du väll. Men jag förlåter dig, men bara för denna gången då !

DU är ialla fall en väldigt bra vän till mig, de va de jag skulle skriva om (Emma fokusera). Är glad att jag har dig, bara så du vet :D När du kommer tilbaka till mig så ska vi ta en promenad som vi brukar, kanske prata om killar som vi brukar? Vad va det nu igen, en typisk svensson kille från Volvo, de va de vi ville ha av? Eller ne jag kommer inte ihåg, men det brukar lösa sig.

DU har även dragit in mig att vi ska ge blod, vilken dag de nu va ^^ Åh herre gud, detta ska stå dig dyrt, eller så är det bra att du drar med mig på sånt så har jag en anledning at dra med dig på någon senare :D

Nu ska jag sova, men hör av dig när vi ska sammanstråla nästa gång..

Pusselipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0