havregrynsvänner

Vi börjar livet som små torra havregryn, sen får vi vänner och blir en vacker och kärleksfull gröt, en god gröt som är bra för och mot de bästa. Jaa jag pratar om havregryn men jag pratar även om att jag har underbara vänner som jag bryr mig om och som bryr sig om mig, det är underbart <3

Men som allt så måste man röra i gröten ibland så den inte bränner fast, så vi inte blir ensamna i vår värld, vi måste upprätthålla vår vänskap annars kommer den försvinna, och och det är inte allt så lätt. Speciellt om det bara är en som rör i gröten och om vi inte hjälps åt, då blir man trött på att höra av sig och vi vissnar...

Men jag har många underbara vänner som hör av sig med, och det är jag väldigt glad över <3

Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0