Insparkspub :)

Såg dig på busshållplatsen och alla minnen kom upp igen som jag lixom försökt glömma och gömma någonstanns under sängen där jag inte behöver se dom... -.-

Såg lite bilder från Elin Klings kollektion till hm oh seriöst, var något av detdär snyggt? Alla kläder ser ut som de blivit dränkta i mjölk, riktigt tråkiga! Nu till våren vill man ha härliga färger, men de va tvärt om. Dissar hennes kollektion, låt mig göra nästa kollektion och ni kommer garanterat få se färg :D

Igår hade vi insparkspub i Göta studentkår, riktigt roligt var det :D Tur att man började 11 idag, skulle aldrig orkat annars. I kväll ska jag ut med Hanna och fira Malin som fyllde år igår, ska med bli roligt :D



John, Alex Elinor och jag :)



Jag och Elinor :D

Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0