Spank the monkey!

Ledig idag och det har varit underbart :D Dagen började med en kopp te, en äppelmuffins och desperata hemmafruar på tv hemma hos Hanna, väldigt trevlig. Sedan drömde vi oss bort att åka till Thailand och backpacka men de kommer nog någon sommar, då sticker vi! Skulle vara fruktansvärt roligt i alla fall, de tvekar jag inte om.

Sen så har jag nu varit på spelkväll med programmet, de andra nollorna och våra underbara faddrar, riktigt roligt!
Vi spelade detta konstiga men väldigt roliga spelet, när man började lära sig lite blev de riktigt roligt, prova!

Nu ska jag lägga mig, så jag är beredd för alla föreläsningar och styrelsemöte i morgon!

Kyssar <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0