stress..

Känner mig helt slut, stressad och tusen tankar i huvudet. Jag älskar detta, detta är då jag presterar bäst, när jag har massor att göra men sen måste jag med tänka klart och verkligen fokusera till tusen, och det tar energi som bara den. Skolan måste gå före allt, och i helgen ska jag verkligen fokusera på skolan, sen är jag ledig måndag och tisdag med, då kan jag läsa mina otroligt roliga bäcker som kan vara bra till hemtentan. Men innan helgen är det tusen grejer!

Jag måste lära mig att leva i nuet och inte i framtiden, jag kan inte göra något nu som jag ska göra i morgon. Men gud vad det är svårt. Vill hinna med så mycket och finns tiden egentligen? Det viktigaste när man har så mycket som jag har nu är att verkligen vara försiktig, fixa egentid där man hinner andas och ha lite egen tid, där jag kan göra de jag vill, fota, en promenad eller lyssna på lite musik, annars kommer jag gå in i väggen, och jag är bara 18!

Men ni som känner mig vet att jag ofta har många bollar i luften och det brukar gå. Nu ska jag tänka positivt, sova gott och vakna i morgon och ta dagen som den kommer, för de kan jag! Vill ju inte ramla till marken som en platt livlös, vit och sladdrig pannkaka.

Nämnde jag de att mina vackra kalender kommit idag? Är superdupermegaglad över detta ! Mitt mobila bredband har jag fått med, va fan, varför klagar jag?



Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0