Resultatet - levande eller dött?

Heejsan!

Kom precis hem från jobbet, 7-16 hårt slitande.. typ! Jobbar som personlig assistent idag och det trivs jag riktigt bra med, trevligt jobb och väldigt socialt! Hatar att börja 7, men så såg jag på mitt sommarschema att jag ska börja 7 i nästan 80% av tiderna.. ehh det är bara att vänja sig! När jag kom hem hade bästa mamma börjat med maten och det serverades tacos, mums :D Guacemole och massor med grönsaker, finns det något godare när man är hungrig?

Ikväll ska jag på konsert, Hanna ska uppträda vid andra lång någonstanns, så ska komma och kolla, ska bli riktigt kul :) Efter det blir det nog en sväng till Liseberg och dansa, det hör ju lixom till!

I morgon blir det jobb 11-16 och sen ska jag träffa min andra kompis Hanna så ska vi ut och ta ett glas vin någonstans, ska bli riktigt mysigt, speciellt om det är så fint väder som idag :) Vi ska förhoppningsvis fira våra tentaresultat som kommer ut i morgon, blir det inte godkänt så åker vi nog hem och kollar film och dränker oss i choklad, men jag hoppas på vinet, då vi kan fira! Mycket trevligare!

Lägger ut två bilder på mina underbara kurskamrater :)

Kyssar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0