Solen

Solen är här och jag har haft en underbar dag. Kalas för min 12 åriga brorsdotter, massor med god mat och tårta, mums :D Kanske fått lite färg med, vem vet!

I morgon blir det jobb vid 7, personlig assistent. Jobbar till 16 och sen hem och käka lite och sedan ska jag iväg igen för att kolla på Hannas konsert, eller aa hon ska uppträda med en låt under en konsert, det ska bli roligt att höra :) Sen kanske det blir bugg på liseberg om jag känner för det, har ju bara buggat 4 gånger denna veckan så ^^

Kyssar <3

Lägger upp lite bilder på min älskling, som jag saknar henne!!







Kommentarer
Postat av: Thessan - foto osv

åh va söt ^^

2011-08-18 @ 23:57:36
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0