Ilska på Västtrafik!

Jag måste få ur mig lite ilska som jag fick när jag skulle åka till jobbet i eftermiddags. Det skulle på en tjej som satt i rullstol på spårvagnen men knappen för ramp funkande inte. Det fanns bara en sån dörr så hon var tvungen att kämpa för att få upp framhjulen på spårvagnen och sen häva sig upp med armarna. Är det inte fruktansvärt? För de första så ska de väll finnas ramp på alla spårvagnar så man inte behöver vänta på en spårvagn utan trappa och för de andra ska de funka! Tycker det är hemskt, att inte västtrafik prioriterar detta! Nu ska jag skriva ett mail till västtrafik som jag brukar göra när jag inte gillar något!

Ne nu när jag fått ur mig allt måste jag hylla smågodis lite, det är så gott och vill verkligen tacka den personen som kom på detta, det är ju underbart :D

Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0