Pannkakor i mitt hjärta..

Åhh har haft huvudvärk nu över en vecka och jag orkar inte med det längre, försvinn! Nu ska jag iaf skaffa glasögon då jag hade brytningsfel och översynt så ska väll detta bli bättre hoppas jag :)

Har varit en bra dag iaf, har tränat på Curves och kändes väldigt bra, kämpade på :D Har även stekt pannkakor till lucnh, mycket gott <3

Emmas recept på pannkakor:
3 dl vetemjöl
6 dl mjölk
3 ägg
1/2 tsk salt
2 msk margarin
Lite vaniljsocker

Blanda, steka ÄTA :D


Kyssar <3


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack :)



åh hoppas huvudvärken blir bättre med glasögonen. Det brukar hjälpa faktiskt :)

2011-04-10 @ 19:12:55
URL: http://shoetime,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0