Polly kommer idag :D

Godmorgon!

Åh hatar att min telefon är sönder, om någon ringer måste jag prata i handsfree för annars hör jag inte vad den andra säger, kanske borde leta efter en ny telefon? Någon som har ett tips? :)

Idag är det iaf äntligen fredag och det gillar vi starkt :D Jag ska vara hundvakt och saknar polly något extremt så ska bli underbart att få vara med henne en hel helg!!

Nu ska jag iaf iväg och träna, skulle vilja till stan med och kika på nya kläder men de får bli en annan dag helt enkelt, träna först! Ska bowla i kväll och sedan vidare och ta ett glas på PC, ska bli riktigt trevligt! Får ha bowling och utekvälls kläder på sig, vad det nu är för kombo ^^ Inget tajtklänning då med andra ord.. :)

Ne nu måste jag sticka, ha en grym dag :D

Kyssar <3


Kommentarer
Postat av: Emma

köpe en Sony ericsson xperia x10 mini pro. Den har jag och den är superduper bra :)

2011-03-04 @ 11:01:25
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0